close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרסום בגוגל בשנת 2021 – 3 דגשים חשובים לקידום החברה שלכם

מערכת שורשא כסליו, תשפא17/11/2020

פרסום בגוגל הוא חשוב מאוד. אז מהם הדגשים המרכזיים לקידום פעילות פרסום בגוגל בשנת 2021?

תגיות:
פרסום בגוגל מהווה מפתח מרכזי באסטרטגיית הפרסום של חברות רבות, ועקב כך החשיבות העצומה שלו לתוצאות העסקיות ברורה. חברות רבות מנהלות פרסום בגוגל אך נתקלות בקושי אמיתי למדוד את הפעילות בצורה נכונה ולהבין מהי הכדאיות של הקידום.

יתרה מכך, פרסום בגוגל כולל תהליכים מורכבים של אופטימיזציה ושיפורים לחשבון, שיוצרים מצב בו אתם יכולים תמיד לשפר את התוצאות ולקחת את התקציב שלכם למקום בו ההחזר על ההשקעה אפילו גבוה יותר.

אז מהם 3 הדגשים המרכזים
לקידום פעילות פרסום בגוגל בשנת 2021?

1# תקימו קמפיינים חכמים –
קמפיינים חכמים, פרסום פרוגרמטי, MACHINE LEARNING בתחום הפרסום, כל אלו הפכו לחזית הטכנולוגית של עולם הפרסום וכל הפלטפורמות המובילות מציעות למפרסמים אפשרויות פרסום חכמות הולכות וגדלות.

גוגל, פייסבוק, טאבולה, אאוטבריין ופלטפורמות נוספות, כולן עוברת תהליך שבו הן מציעות למפרסם לשים את התקציב הרצוי, להגדיר מספר הגדרות בסיסיות ולתת להן לבצע אופטימיזציה מלאה לחשבון כדי לוודא שאתם עומדים במטרות הרצויות שהגדרתם. המשמעות היא עצומה – כי יש כאן מערכות חכמות שמבצעות פעולות מהירות ותכופות שאף אדם לא מסוגל לבצע.

אך מצד שני, חשוב לזכור שלרובוטים האלו עדיין אין יכולת אמיתית לייצר קריאייטיב וקופירייטינג חדים שישפרו את החשבונות שלכם באופן תדיר, ועל כן אתם חייבים אנשי מקצוע מיומנים שינהלו את הקמפיינים החכמים ביעילות ותוך מדידה תכופה כדי לוודא שאתם מקבלים מקסימום החזר עבור תקציב הפרסום שלכם.

#2 פרסום לקהלים ממוקדים -
באופן הולך וגודל, גוגל מאפשרת למפרסמים לייצר חיתוכים מתקדמים על קהלי היעד שלהן ולאתר את אלו שמתאימים ביותר לפרסום עבור המוצרים / שירותים של החברה. הידע העצום וכמות הדאטא הבלתי נתפסת שגוגל מחזיקה, מאפשרת לה לייצר התאמה של פרסומת לגולש ולעמוד במטרות החברה שהגדרתם.

שימו לב כי אתם מגדירים את קהלי היעד בצורה מדוייקת ונפטרים מקהלים עודפים שלא רלוונטיים לקמפיין שלכם. לדוגמא אם קהל היעד שלכם הם גברים בגיל 35+, שימו לב שאתם חותכים מהפרסום נשים וגולשים בגילאים 18-35 – פרסום לקהלים האלו יזלול לכם תקציב ולא יביא המרות.

#3 תשקיעו בתוכן איכותי –
תוכן איכותי הוא עדיין אחד מהגורמים המרכזיים ביותר בעיניים של הרובוטים של גוגל, לבחון את האיכות והציון של דפי הנחיתה או האתר שלכם. ההגיון מאחורי זה הוא ברור:

הסיבה המרכזית שבגללה אנשים משתמשים בגוגל ושבגללה היא נהייתה ענקית טכנולוגית, נעוצה בעובדה כי אתם יודעים שגוגל תייצר לכם תוצאה איכותית ומדוייקת לשאילתא שלכם ושאכן תמצאו מה שנכנסתם לחפש. בעולם של היום זה נראה לנו כל כך טריוויאלי, אבל זה ממש לא. ההתאמה של גוגל בין תוצאות חיפוש לתוצאות הוא כמעט מושלמת ומייצר מצב של WIN WIN לשני הצדדים.

העובדה הזו מחדדת את החשיבות העצומה של התוכן. גוגל רוצה להתאים לגולשים את התוכן האיכותי ביותר ועל כן ככל שהתוכן שלכם יתאים לתוצאת החיפוש שהגולש ביצע, ושהתוכן יהיה איכותי ומעשיר וייתן תשובה לתוצאת החיפוש, כך גוגל תעניק ציון גבוה יותר לאתר שלכם, הCTR יעלה, כמות הלידים תעלה ותוכלו לשפר את האופטימיזציה של הקמפיינים ולייצר תוצאות טובות יותר.

לסיכום

פרסום בגוגל מהווה כלי מרכזי לפיתוח העסק שלכם והמכירות של החברה דרך פעילות דיגיטלית. הקפידו על עבודה עם חברות מקצועיות, מנוסות ובעלות תודעת שירות גבוהה כדי לוודא שאתם מקבלים את הכלים הנכונים להצלחה עסקית עם פרסום בגוגל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה